Friday 21 December 2012

Kako sam ištrikala ćebe

Pre malo više od godinu dana sam postala ujna! Do sada sam bila samo tetka i već je bilo sumnjivo da li ću ujna ikada postati. Još jedno polusrpsko dete koje srpski teško da će govoriti iako se zove Zoran. Nego, trebalo je poklon poslati u daleku zemlju gde svega ima i sve je jeftinije - čitaj Ameriku. Tada sam rešila da sama napravim tj. ištrikam ćebe (pokrivač). Ali ja ne znam da štrikam, moja mama ne zna da štrika, moja svekrva ne zna da štrika. Snašla sam se tako što sam našla nekoliko tutoriala sa interneta tipa How to knit a blanket i Knitting for dummies, nabavila finu vanila-belu vunicu i igle i sela da štrikam. Mučila sam se nekoliko dana i napokon naučila da štrikam na engleskom! Ćebe sam štrikala 30 dana po 2 sata dnevno, 10 Eur po satu. Tako je Zoran dobio zaista posebno ćebe od ujne. Super poklon, zar ne?


No comments:

Post a Comment