Wednesday 13 February 2013

Voli me, ne voli me, voli me...

NE VOLIM TE JER TE VOLIM - Pablo Neruda.


Ne volim te zato što te volim
i od voleti te do ne voleti te stižem
i do čekanja kada te ne čekam
srcem mi struji studen i plam.
Ne volim te zato što te volim
i beskrajno te mrzim, a mrzeći te molim,
i mera moje putujuće ljubavi
jeste da te ne vidim i poput slepca volim.
Možda ću potrošiti januarsku svetlost,
okrutni zrak, svoje beskrajno srce,
ukravši sebi ključ spokoja.
U ovoj priči samo ja umirem
i umru od ljubavi jer te volim,
jer te volim, ljubavi, krvlju i ognjem.

Pablo Neruda (Neftali Ricardo Reyes Basoalto 1904 - 1973) čileanski pesnik, diplomata i političar. Dobio je Nobelovu nagradu za književnost 1971.
Postao je poznat kao pesnik još kao tinejdžer. Često je pisao mastilom zelene boje koje je predstavljalo njegov lični simbol želje i nade. 

 

No comments:

Post a Comment