Tuesday 25 March 2014

Kako je sve počelo?

Prvo sam prestala da pušim, pa sam se ugojila prvi put. U trudnoći sam se ugojila drugi put. Kada sam rodila dete, ugojila sam se treći put. Posle sam smršala malo i ugojila se četvrti put, i tako dva puta, pa ponovo počela sa dijetom i vežbama i ponovo prestala i ugojila se šesti put. Uh! 
Sada sam u novom pokušaju "normalizacije". 
Vežbam punih pet meseci. Lokalna (3 minuta peške) teretana i lični trener (mlad, zgodan i nadasve pristojan momak) i primilo mi se. Dva puta po 2 sata sa trenerom i još dva puta neka rekreacija (bazen ili brza šetnja). Ne propuštam!
Sa hranom je situacija malo lošija. Vikendom se pretvaram u mahnitu, gladnu zver. Ali radnim danima sam disciplinovana. Doručkujem svako jutro, ručam zdrav i lagan obrok na poslu (uglavnom pasem travu), smanjila sam slatko, trudim se oko kombinacija šta sa čime jedem.
Peške se vraćam kući s posla. 20 minuta svaki dan!
Ah, da, imam i kuče koje treba šetati.
Mislim da sam našla svoj novi način života!


No comments:

Post a Comment