Wednesday 31 October 2012

Moj Vegas

Dugi niz godina, porodično smo letovali u Slanom (Hrvatsko primorje) i bar jednom u toku letovanja smo išli u Dubrovnik. Uvek smo išli u akvarijum, obavezna šetnja Stradunom i sladoled, a posle na Babin Kuk da se tata malo kocka, na automatima. Potroši 10-ak maraka, mi cičimo i skačemo pored njega, mama se ljuti i stoji ispred hotela. Nikada ništa ozbiljno nije dobio, ponekad za sladoled.

Pravi provod!

Bila sam onomad u Las Vegasu.
Spremila sam 50 dolara za kockanje, a kada sam se tamo našla nije mi palo na pamet ni jednu "ruku" da povučem. Kada sam se vratila niko mi nije verovao. U moru debelih tepiha, plastičnih piramida, mahnitih amerikanaca i nepreglednih redova slot mašina, meni više nije bilo zabavno.

Ali sam zato videla Elvisa!


 


No comments:

Post a Comment