Thursday 12 June 2014

Moji netrkački maratoni

Ko to tamo trči?Ima više od godinu dana kako su moj muž i naša prijateljica počeli da trče. Ubrzo se priključio i njen muž. Oni su to veoma ozbiljno shvatili i do sada su istrčali 5 zvaničnih polumaratona. Sezonu je prošle godine otvorio, naravno, beogradski maraton, zatim Udine, pa Ljubljana. Ove godine sezonu je otvorio "kišni" maraton u Sežani tj. Mali Kraški Maraton, nakon toga Vienna City Marathon, a zatim beogradski (2 nedelje nakon bečkog).

Mala Kraška napomena
Nedelja 23.mart 2014. pada kiša. Nisam videla lipicanere.

Bečka napomena
Nedelja 13. april 2014. lep i sunčan dan. Zvaničan broj prijavljenih trkača: 41.880. Od toga je završilo trku 13.550 polumaratonaca i 6347 maratonaca (osim polumaratona i maratona trči se štafetni maraton, Coca Cola trka 4,2km, dečija trka 2km). Kakve cifre! Mi, netrkači, jurcamo po Beču (peške) ne bi li uspeli da ih ugledamo i eventualno slikamo u onoj gužvi.

Beogradska napomena
Nedelja 27. april 2014. lep i sunčan dan takođe. Rekordnih 3.650 učesnika maratona i polumaratona, plus preko 20.000 trkača u Coca Cola trci zadovoljstva. Ja na biciklu, deca na biciklima, pratimo trkače, dodajemo vodu i navijamo.

Gde i kako putujemo
Lokacije maratona se biraju po prijateljima i rodbini koji tamo negde žive, tj. gde imamo da spavamo. Putujemo jednim kolima, bez dece i bez kučića. Ja sam vozač - objašnjenje nije potrebno, a ni navodnici. Uglavnom nosimo krevet na naduvavanje, našu posteljinu i peškire.

Kg vs min
Muževa potpuna posvećenost (čitaj zaluđenost) me je nagnala da i ja počnem da vežbam, a sada da razmišljam i o trčanju. Nabavila sam i plan treninga za prvih 5K za 7 nedelja. Ko ne zna: 5K je 5 kilometara! Planiram da počnem uskoro. Recimo kada se detetu završi škola, kada otputuje sa dedom i babom i kada mi ostanemo sami. Doduše, moj cilj se meri kilogramima, a njegov minutima.

No comments:

Post a Comment