Wednesday 17 April 2013

Brzi jogurto-slatkiš

Pre nekoliko godina sam otkrila jedan grčki slatkiš ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΜΕΛΙ - jogurt sa medom, a pošto imam prodavnicu Vero u blizini, sada mogu i sama da ga pravim. Elem, kupim Fage Total Yogurt - grčki jogurt (to baš i nije jogurt, ali oni to tako zovu) koji je gust i kremast sa 2% masti. Sipam ga u staklene činijice, prelijem medom. Najbolje ide borov med sa Tasosa, kupila sam nekoliko kantica na poslednjem letovanju. Ponekad sve to pospem naseckanim orasima, i to je to. Moj balkansko orijentisani/tradicionalno hranjeni muž, a ni moj probirljivi sin to ne vole, ali ja često to napravim i poslužim sebe i goste.

2 comments:

kiki said...

apropo "to baš i nije jogurt, ali oni to tako zovu", upravo je obrnuto: ono sto mi zovemo jogurtom nije jogurt. ceo svet jogurtom zove upravo to sto je grcki jogurt - gust i kremast ;)
inace je taj total jogurt (kojeg jos ima i sa 5% i sa 0% mlecne masti) odlican i sa granolom i/ili vocem. u superveru ga prodaju i u ovoj vasoj varijanti sa medom, ali i sa raznim vocnim sosevima, pa verujem da bi u kucnoj radinosti sa nekim dzemicima bio zanimljiv :)

Anonymous said...

Preporučujem i sladoled od vanile koji posoliš krupnom morskom soli i preliješ sa malo dobrog maslinovog ulja. Dopašće ti se!

Post a Comment