Friday 3 May 2013

Kako lako i jednostavno organizovati svoju svadbu

Ove godine smo slavili desetogodišnjicu braka pa se sam setila koliko sam lako tada sve preživela. Moj muž i ja smo se odmah na početku, suočeni sa pomahnitalim roditeljima, dogovorili da prepustimo sve njima i da se pojavimo kao gosti na svom venčanju. Svekar i svekrva su tada sve preuzeli i organizovali: kafanu, tortu, muziku, hranu...ma sve. Nismo se ništa petljali i ništa pitali. Nismo ništa tražili. Mi smo natenane kupili prvo burme, zatim odelo, srećom muž je standardnih dimenzija i dobro mu stoje odela, pa je i to lako prošlo. Ja sam dala da mi se sašije venčanica, nekakav višeslojni komplet sa pantalonama, sama sam tako smislila, sama izabrala materijale i odnela kod krojačice. Prvo sam bila u patikama, posle u japankama, a na kraju bosa! Super nam je bilo :-)

P.S. Figurice za tortu je pravila kuma svojeručno (slika ispod).
 


1 comment:

Aleksandra said...

Tako je najbolje! I mi smo ove godine slavili desetogodisnjicu i bili smo gosti na svojoj svadbi i ekstra se proveli. Cak ni salu nismo videli....A svekrva je bila sva važna. Ja sam se rukovodila onim: Pusti je neka organizuje sve, ovo je njoj poslednja organizacija za sina jedinca. Sve ostale su moje...opusteno, jedino su boleli misici na usnicama od poziranja

Post a Comment