Friday 8 March 2013

Girlz in Venice

Obećala sam da ću da napišem tekst o našoj maloj avanturi još pre mesec dana, ali nekako mi je promaklo. Ali bolje ikada nego nikada, tako kažu, a ja se slažem!
Elem, nas četiri drugarice smo otišle na izlet u Veneciju na jedan dan na Karneval i to preko grupne kupovine. Bilo nam je EXTRA! Noćna vožnja od 14 sati autobusom do Venecije sa 4 usputna stajanja radi pasoških kontrola - pokušala sam da rekonstruišem na kojim smo to granicama morali da izlazimo i zašto, ali s obzirom da sam u međuvremenu spavala, pa onako bunovna izlazila, nemam pojma. Znam samo da je bilo hladno i bespotrebno. Dočekalo nas je lepo februarsko vreme, vedro, sunčano, ali hladno i pomalo vlažno - ipak je to Venecija. Ali mi smo bile pripremljene, dobro obučene, slojevito (moj muž bi bio tako ponosan, stalno me gnjavi sa LAYERS - LAYERS), i naravno maskirane. Bele maske smo nabavile još u Beogradu, pa u kompletu sa belim kapama, bile smo spremne za Karneval! Ceo dan smo šetale, smejale se, razgledale, odmarale i uživale. Našle smo super restoran gde smo ručale, provozale se vodenim taksijem kanalima uz turističkog vodiča tj. vodičkinju. Večerale smo sendviče od 15€ i Aperol Spritz! Kupile smo ručno rađene venecijanske maske kao suvenire i srećno se vratile istim putem (noćnim, ali sa malo manje stajanja i kontrola) kući u Beograd. Muževi sa decom su nas dočekali na parkingu! 


No comments:

Post a Comment