Thursday 14 March 2013

Rođendanski pokloni

Kako se približava rođendan sinu jedincu, tako muž i ja upadamo u laganu paniku. Ja bih da primenim isti princip koji imam sa svim svojim drugaricama - pitaj šta bi hteo da dobije. Muž je za element iznenađenja, kaže u tome je čar rođendanskih poklona! Ima logike, zar ne? Ali to ne menja onaj početni status panike. Umesto da pustim dete da samo izabere još jedan Lego set, sada provodim slobodno vreme surfujući po Amazonu i tražeći najprikladniji poklon. Taj poklon ne sme da bude skup. Treba da je edukativan, a zabavan. Treba da je velika kutija! Ja bih set za kopanje zlata, muž bi robotsku ruku. Ja bih Death Star planetarijum, muž bi bager na daljinsko upravljanje. Ja bih 4D model anatomije ajkule, muž bi model strujnog kola. 
I na kraju ... sin je ipak izabrao Lego!


No comments:

Post a Comment