Monday 18 March 2013

Kako je to u stvari teško!

Pročitala sam sjajan tekst mog drugara (iz kraja, iz srednje, iz Dunje, sa bloga) Ivana Tokina i rešila da i ja napišem nešto na tu temu, s obzirom da sam i ja počela da vežbam i radim na smanjenju svoje kilaže. Doduše počela sam u ponedeljak (ali zaista). Jedino što nemam tu super-fensi Adidas opremu kao Ivan. Ja se trenutno tešim da kada sam imala 20-30 godina bila sam zgodna, nisam vodila računa šta i kada jedem i nisam ništa vežbala. Prestanak pušenja, dete i potpuna lenjost u očuvanju same sebe su me doveli do velikog broja kilograma viška. I evo treći put ću da pokušam da se dovedem u red. Prva dva puta su bila neuspešna u smislu naknadnog vraćanja izgubljenih kilograma, jer nisam promenila način života, već samo pratila dijetu. Sada sam počela da vežbam (za početak 2 puta nedeljno) i da vodim računa šta jedem. Ne pridržavam se nikakve dijete, trudiću se da jedem 5 puta dnevno, da pazim šta sa čime jedem, da smanjim količinu slatkiša. Našla sam Android aplikaciju koja mi pomaže da pratim broj kalorija koje unosim. Kažu treća sreća, pa ćemo da vidimo.


No comments:

Post a Comment